En award har tilldelats denna blogg. Eftersom det är jag, mer än min dotter som skriver just nu i den här bloggen, så gör jag den. Awarden har delats ut av bloggen En dag i taget.

När man får den så ska man skriva sju saker om sig själv samt ge den vidare till sju andra och länka till dem. Sen ska man lämna ett meddelande till dessa sju och tala om att de fått awarden. Man ska också länka till den man fått den av, och det har jag redan gjort.

Då gör jag ett försök – sju grejer om mig själv:

  1. Älskar livet!
  2. Tycker illa om de som gör sig bättre på andras bekostnad.
  3. Tacksam över att ha en familj.
  4. Jag vill ha en hund.
  5. Drömmer om jobb och bostad.
  6. Bantar ständigt.
  7. Rökfri sedan drygt två år.

Nu ska jag då ge denna award vidare, det skulle vara 7 bloggar…

Evas Svammel

Känner Tänker Reagerar

Ludmilla

Ninja Isters Meningslösa

Farmorsbloggen

Y.K.

Den som vill ha en award

bloglovin

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

