Vill passa på att tacka så väldigt hjärtligt för alla fina, stöttande och gripande kommentarer som kommit in sista tiden.

De betyder mer för oss än ni tror, det är jag säker på. Har precis talat med min mamma i telefonen och läst upp kommentarerna för henne. Så bli inte förvånade om hon svarar på en och annan…

Vi får mycket respons på det vi skriver. Både via kommentarer och mail. Vi får också många erbjudanden från reportrar om reportage, men de flesta brister p.g.a. min vilja att vara anonym. I dagsläget har jag starka skäl till det, men vem vet vad som händer i framtiden? 

Hur som helst så är jag glad att ha denna blogg att ”ventilera” i och även att bolla tankar med andra. 

Det är förvånande och fantastiskt att jag och min mamma i vår situation även kommit närmre brottsoffer. Även om det inte är så konstigt som man kanske i början kan tycka. Vid närmare eftertanke står vi nog närmre varandra än man kan tro… 

TACK för att ni läser och ger respons för era tankar och känslor! 

