Känner mig ledsen, men också arg. Faktiskt mest argMin känsla under rättegången att domaren och de andra i rätten egentligen inte lyssnade, känns som det besannats idag. Min egen syn på rättsväsendet har klart försämrats.

Jag börjar undra hur verkligheten egentligen ser ut bakom andra domar i narkotikabrott?

Mamma sa idag att Ekot (radion) ska ha ett program snart (glömde fråga när) som visst skulle handla om just dåliga bevis i narkotikamål. Mammas advokat skulel visst medverka där.

I somras när jag och min vän höll på att gå igenom Tingsrättsdomen och träffade mammas advokat så berättade han lite om just detta runt narkotikamål, han sa då också att han just då hade ett mål i ett liknande ärende som han väntar ska gå upp i Högsta Domstolen.

Visst känner jag sorg och förtvivlan just nu, men jag känner också en massa ilska, över ett rättssystem som jag faktiskt tappat tilltron till.

