Har gjort i ordning ett fint album till mamma. Med foton och med texter, dikter och andra bilder. Jag har lagt in blogginlägg ur denna blogg och även ur min andra blogg. Har också lagt in passande små applikationer som jag köpt. Och jag har köpt några särskilda papper som jag skrivit ut på.

Texten jag inleder albumet med, är följande:

”Om jag bara kunde beskriva min kärlek till dig. Det är helt omöjligt! Den är större och starkare än jag kan beskriva. Detta lilla album, ska vara din oas. Din lilla trädgård där du kan plantera dina växter och kryddor. Dina små redskap i det kök där du är köksmästare och kallaskänka- allt i ett. Ditt lilla album du kan ta fram när du känner saknad. När du behöver tröst och vill känna oss i din famn. Då finns vi här för dig. I ditt eget privata livs-album. Jag har proppat det med tankar och kärlek till dig. Det du inte vill ha här, plockar du ut. Det du vill tillägga, lägger du själv in. Det är DIN trädgård. DITT kök. Och det är MIN kärlek till dig!! Jag älskar dig så!!

