Mamma har inte ringt på två dagar. Egentligen är ju inte det någon stor grej, problemet är att jag känner på mig att det beror på att hon mår väldigt dåligt. Hittills har jag haft rätt varje gång jag känt på mig detta sedan mamma häktades för 8 månader och en vecka sedan.

Kan inte själv förstå att det är så länge sedan. Åtta månader. ÅTTA långa månader och ändå är detta bara början… Åtta månader sedan vi satt och skrattade och pratade i mitt kök…

Kommentarer medflyttade från Expressen:

Är det NÅN av oss som

Anmäl
Skriven av Miss Borderline den 6 okt 09:11   |   Radera
kan fatta HUR jäkla lång tid 8 månader i ett häkte är????!!!! När man tar in tanken……din mamma har ju oxå suttit isolerad den mesta tiden, att man inte blir tokig är mig förunderligt…..och då är jag ändå lite av en ensamvarg och stugsittare!! Många kramar!!
