Måste säga att jag mår riktigt jäkla skit just nu, för att säga som det är! Nerverna är så på helspänn, vet inte riktigt hur jag ska kontrollera dem.

I går var mamma jättenervös, men idag sa hon att hon kände sig förberedd och lite lugnare. Styvpappa ringde också och han var riktigt nervös idag!

Själv har jag försökt sysselsätta mig hela dagen, men har känt mig allmänt grinig och  orolig. Minns inte att det  var så här jobbigt sist, men det var det antagligen!

Sist var det många från familjen/släkten där, i morgon verkar jag bli själv. Men det stör mig inte. Känns helt ok faktiskt!

Däremot mår jag riktigt kass över hela situationen. Jag känner hur jag pendlar mellan att få ett utbrott i ren ilska och mellan att börja gråta när som helst…!

Håller tummarna sååå hårt och hoppas jag ska få några timmars sömn i natt…!

Kommentarer medflyttade från Expressen:

Får rysningar

Anmäl
Skriven av pantern den 18 sep 09:30   |   Radera
när jag ser bilden på salen men inte av samma skäl som dej. Har städat dessa rum i nästan tio år, ont om tid, tunga stolar….. Självklart är jag med Dej idag och håller tummarna så hårt att dom domnar. Hoppas du orkar skriva när du kommer hem. StyrkeKramar i Massor.

Ja, nu ska allt

Anmäl
Skriven av Miss Borderline den 18 sep 11:07   |   Radera
dras ett varv till, inget att undra på du mår dåligt och att dina föräldrar är nervösa!! Håller tummarna för att allt ska gå er väg, kram!

