Pratade precis med brorsan, han satt på Tunnelbanan på väg till mamma på besök. Jag hoppas besöket går bra och att de är okej. Jag vill att de ska ha tid för varandra också, tid för närhet, eftertanke och kärlek.

Tid för omsorg av varandra och tid för samtal.

Jag har världens mest underbara bror och mamma, jag är så glad att de finns och att de är och att vi någonstans är så sammansvetsade och har varandra.

Kommentarer medflyttade från Expressen:

Hej vännen

Anmäl
Skriven av pantern den 7 sep 15:27   |   Radera
tittar in till dej för att se hur du mår.Hur har det gått med juristjobbet? har någon brytt sej tex mammas advokat? Hoppas det och att datum fastställs med det snaraste. Ni måste få tid att sammla era tankar innan tycker man. Kram på Dej. Tittar in varje dag.

Det var

Anmäl
Skriven av Myra den 7 sep 22:10   |   Radera
så längesen jag läste här. Har suttit och ögnat igenom inlägg sen flera veckor tillbaka nu… Har tänkt på er under sommaren, och undrat hur det går för er. Många kramar till er allihop!

Hej!

Anmäl
Skriven av magnolia65 den 8 sep 08:55   |   Radera
Vill bara säga att jag tänker på dig. Var rädd om dig.

