Idag vill jag inte vara snäll eller logisk eller tänka på ”Rättsväsendet”. Rätt för vem? Då kan vi ju lika bra skita i alla rättegångar helt! Spärra in alla som ”misstänks” och kasta nycklarna! Glöm alla utredningar! Om utredningarna som POLISEN gjort, ändå bara får användas åt ett håll!! (Av Åklagaren)

Idag är jag ledsen, förbannad och trött på hela skiten! Idag struntar jag i vad folk säger om ”Rättvisa” för den verkar ändå inte funka i praktiken!

Idag säger jag: SLÄPP UT MIN MAMMA!!

VI behöver henne! Hon kommer inte stå på plattan och sälja knark till oskyldiga barn, hon kommer inte bruka våld mot någon av er!!

Men mina barn behöver krama henne, jag behöver känna hennes doft…

Jag vill att hon ska följa brorsans barn till dagis, som hon gjort ibland med mina…

Jag vill att äta hennes mat. Höra hennes skratt…

Jag vill kunna ringa till henne och säga: ”Mamma, nu har jag problem, vad f-n ska jag göra åt det här?”

