Kämpar som sjutton med att gå igenom domen och förudersökningen. Det finns så otroligt mycket fel i denna utredning att jag blir mörkrädd. Är det vi som kallar oss rättsstat? Jag kan inte tro det!

Träffade mammas advokat idag och han verkade faktiskt lite imponerad av mitt och min väninnas jobb.

I morgon ska jag träffa mamma och som vanligt ser jag fram emot det!

Advokaten sa att han tror att Hovrätten kommer ta upp detta mål inom tre veckor, men det finns ännu inga datum utsatt. Att min mamma kommer att straffas har vi alla accepterat, men att straffet ska förbli sju år, tror jag inte jag kommer att förlikas med!

Överflyttade kommentarer från Expressen:

Go girl go!

Anmäl
Skriven av malde den 17 aug 20:37   |   Radera
Heja heja, peppning på gång. På dom bara! Jag är imponerad av din styrka och kraft! Lycka till med allt.

Stå på dig

Anmäl
Skriven av magnolia65 den 18 aug 10:06   |   Radera
Jag tänker på dig, ska du veta. kram

Keep it up!

Anmäl
Skriven av MKsblogg den 18 aug 16:29   |   Radera
Hello! Skönt att du inte ger upp utan fortsätter. Klart det ska finnas någon rim o reson i domar! Allt gott till er alla! kram

