Svar till Magnolia65: Ja, domen har du, eller vem annan som helst rätt att få ut, men den brorsan hämtade ut i Tingsrätten kostade 200 kronor.

Den jag har just nu har jag lånat av mamma, men ska lämna tillbaka den i morgon vid besöket, så jag har skannat in hela på datorn, för att ha den kvar och kunna fortsätta gå igenom den.

Jag har i alla fall funnit väldigt mycket oriktig information, d.v.s. faktafel, i domen, och jag har även funnit mycket ”bevis” för att det är direkta faktafel, delvis på internet, så mitt ”detektivarbete” kommer att fortsätta!

Kommentarer överflyttade från Expressen:

Ordning

Anmäl
Skriven av pantern den 27 jul 20:58   |   Radera
på besöks tiderna hoppas jag Du fått nu. När blir det ”flytt” till anstallt?Eh det kanske redan är klart. Vilket fall så ha det gott med mor din i morgon. Kram till Dej. Ps. Hälsa mamma.Ds

Det är skönt

Anmäl
Skriven av malde den 28 jul 13:20   |   Radera
att läsa att du är på ”hugget”! Det är också skönt att se att du skriver mindre, då det verkar som om du mår bättre. Många och stora styrkekramar till dig och lycka till i ditt detektivarbete och att du får gehör för dessa faktafel. Må så gott!

Kikar in

Anmäl
Skriven av Miss Borderline den 28 jul 17:11   |   Radera
med peppkramar :))
