Har ett syskon här på besök, som varit hela helgen. Vi har haft det bra. Har lite andra gäster också, så det är verkligen fullt hus, men det trivs jag ju med. Också. Jag gillar mycket folk. Men jag gillar också ensamheten. Det är härligt att kunna få både ock.

I morgon ska flera av syskonen besöka mamma i häktet, men jag kan tyvärr inte följa med, då jag har mina gäster. Men jag är ändå glad att hon får besök och jag är också glad att de får möjlighet att besöka henne.
För två av syskonen blir det första besöket hos mamma och det är jättebra att de kan göra det!

Skickade med en tidning med många korsord i. Jag hade köpt den tidningen till mig själv för att lösa korsord, men efter tre stycken hade jag inte mage att lösa fler, då jag tänkte att mamma inte hade korsord kvar. Men jag skojade med brorsan idag och sa till honom att säga att mamma får lösa dem med dåligt samvete, för att jag inte klarade av att lösa dem själva, vid tanken på att hon inte kunde lösa några korsord nu… 😉 Hon lär fatta skämtet…!

